Data e postimit: 2020-12-17 19:01:05
Lexime: 2727
miku me i mire
Lloji: Ese vleresuese
Tema: libri
Autori: elia cela
Shkolla: qatar college
Klasa: 6a
Qyteti: tirane
E-mail: elia.cela11@gmail.com


Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fantazoj eshte ndenje dhe emocion.
Libri nuk me lene asnjehere vetem sepse ai me shoqeron ne cdo moment te dites
time.Libri me ben te zgjuar,te mequr,imagjinare dhe kruioze.Kur une librat huj ne boten e tyre me ben te ndihem sikur une jam personazhi kryesor.Kur shikoj filma nuk ndiej te njetin emocion sepse mesazhin e percjellin aktoret e filmit pa me len mundesin te fantazoj.libri me ben te ndihem si nje shkrimtare e vogel dhe si nje poete me deshira te medhaja.Tani po e mbyll kete ese me nje thenie te MARK TWENIT :MIQ TE MIRE LIBRA TE MIRE DHE NJE NDERGJEGJE E QETE :KJO ESHTE JETA IDEALE.

Vepra te ngjashme
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...
Autori: Kanita Arifi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...Kurse une thosha:po cme duhen librat.Por tani e kuptoj se une kam gabuar.por jithnje librat gjendeshin pran meje,me terhiqte titulli i...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Rexhe Jahaj · Lloji: Hartim · Tema: libri gje e rendesishme ne jete
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte pasuri e madhe per te githe njerzimin,si ne fepo ashtu edhe nr jeten e perditshme.Libri ka shume shoke ne menyren imagjinare si leximi dhe perkthimi nga n...
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi lirike · Tema: LIBRI IM
LIBRI IM THESARI IM ESHTE MIKU IM E LEXOJ PA PERTIM SE NXJERR KESHILLA NGA CDO MESIM SA LIBRA KA NE BOTE KETE NUK E DI ; SECILI LIBER KA KESHILLE E TIJ
Autori: klesjana topalli · Lloji: Poezi lirike · Tema: libri
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec nje bot' aty ka tregjedira dhe bukurira plot libri ka te dhena por edhe sekrete kur lexoj nje liber krijoj nje bote me vete lexo nje liber kur je i ve...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: J.Kastrati · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Libri
libri Libri im i dashur, Miku me i cmuar, Per mua je Bashke ne shkoll, Bashke ne shtepi, Pa njeritjetrin , Asnjeher nuk rrim. Lexoj perralla, Tregime ,ushtrim, Shume gjera te reja, Nga ti i mesoj, Kur un nuk i di, Mjafton te shfletoj. Miku...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com